MDX250 - sisteme de parfumare spatii comerciale si magazine

DESPRE MDX250
Este un sistem de parfumare/ aromatizare portabil (6.8kg) ce poate fi utilizat atat in spatiile comerciale cat si in cele rezidentiale. Este recomandat a fi utilizat pentru suprafete mai mici de 150mp, pentru a beneficia de o dispersie cat mai uniforma si constanta a parfumului.

DETALII TEHNICE
Dimensiune: W 16.5cm x L 16.5cm x H 52cm
Greutate: 6.8kg
Putere: 58 Watt / 220v
Culoare carcasa: Negru / Alb (carcasa otel inoxidabil)
Doza parfum utilizata: 250ml

PANOU COMANDA
MDX250 vine echipat cu un panou de comanda ce permite programrea pentru fiecare zi din saptamana atat a orelor de functionare cat si a intensitatii dorite. Pe timp de noapte aparatul poate fi programat sa ramana in repaus pana la o anumita ora cand se doreste reluarea procedurii de parfumare. Setarile permit cresterea sau descresterea nivelului de intensitate.

CUM FUNCTIONEAZA?
Aparatul utilizeaza doze de 250ml de uleuri parfumate care sunt transformate intr-un gaz foarte fin (particule sub micron) ce este raspandidt in incapere cu ajutorul curentilor de aer existenti. Acest gaz nu este toxic si nu afecteaza produsele expuse. Mirosul perceput este placut si deloc deranjant, notele parfumului fiind discret si uniform imprastiate.

CE PARFUM SA FOLOSESC ?
In ceea ce priveste alegerea parfumului si a notelor olfactive decizia este a clientului, noi in calitate de consilier si din experientele anterioare va putem da un sfat in functie de : tipul spatiului comercial, produsele comercializate, media de varsta a clientilor, orele de vizitare, atmosfera dorita...
Gama de parfumuri disponibila este foarte larga cu note ce acopera intreaga plaja olfactiva si pentru a evidentia acest aspect va enumaram doar cateva arome: Ciocolata, Paine proaspat rumenita, Cacao, Ceai verde, Ambra, Scortisoara, Iasomie, Note florare, Note lemnoase, Mango, Papaia, Lamaie, Mar cu scortisoara, Banane, Cirese, Guma de mestecat, Aroma de pudra, Flori proaspat taiate, Miere, Ciocolata neagra...

CAT PARFUMEZ CU 250ml DE ULEI?
Aparatul MDX 250 foloseste doze de 250ml de parfum. Schimabrea sticlutei cu esenta se face usor nu necesita nici o complicatie majora iar trecerea de la o aroma la alta nu implica setari ulterioare ale aparatului (se schimba doar recipientul).
Pentru o setare optima a aparatului, consumul aprox. este de 80-100ml /luna. Cresterea sau descresterea intensitatii dorite duce automat la modificari la nivelul consumului de ulei parfumat.

UNDE POATE FI UTILIZAT?
Aparatul are puterea de a parfuma aprox 1000 metri cubi, in consecinta el poate fi utilizat oriunde atata timp cat suprafata se incadreaza in acest cubaj : restaurante, magazine de haine, magazine de bijuterii, cabine de proba, magazine de panificatie, florarii, saloane de spa, saloane de fitnes, restaurante de tip fast food, receptii hotel ...
Pentru suprafetele mai mari ce nu pot fi acoperite de un singur aparat, se pot utiliza doua sau mai multe unitati MDX250.
Poate fi utilizat si pentru aplicatii rezidentiale (case sau apartamente).

DE CE SA OPTEZI PENTRU PARFUMAREA SPATIULUI TAU COMERCIAL?
Branding-ul multisenzorial presupune cresterea calitatii brandului, din perspectiva clientului, prin atingerea unor puncte-cheie care relationeaza cu auzul, vazul si mirosul. Experienta perfecta a clientului este creata atunci cand mirosul, lumina si sunetul se completeaza reciproc.Dovezile arata ca utilizarea aromelor poate avea un impact semnificativ asupra profitabilitatii unei afaceri, prin imbunatatirea experientei clientilor, cresterea timpului alocat si a intentiei de cumparare.Folosind aromele in afacerea dumneavoastra veti reusi sa conectati brandul cu clientii, la nivel emotional. Rezultatele: loialitate crescuta fata de brand si vanzari mai mari, intrucat aroma ajuta clientii sa se decida instinctiv.
Intrucat mirosul este legat de memorie, clientii isi vor aminti mult timp experientele placute si vor reveni.
Costurile, chiar si pentru solutia de marketing cea mai scumpa, sunt nesemnificative, in comparatie cu orice alte costuri fixe, corespunzatoare unei afaceri de retail. Dovezile sugereaza ca mirosul poate fi cel mai important si, adesea, cel mai neglijat simt.
Studiile arata ca:
• consumatorii evalueaza produsele aromatizate ca fiind de o calitate superioara
• 75% din emotiile noastre sunt generate de ceea ce mirosim
• Consumatorii sunt dispusi sa cumpere si sa plateasca mai mult intr-un mediu placut mirositor
• Consumatorii petrec mai mult timp si cheltuiesc mai multi bani intr-un mediu aromatizat
• Consumatorii isi amintesc magazinele placut mirositoare mai mult decat pe celelalte

Numeroase studii au demonstrat impactul puternic pe care-l poate avea parfumul asupra comportamentului consumatorului.
Un studiu facut asupra ciorapilor de dama a relevat ca, atunci cand sunt prezentate doua versiuni ale aceluiasi produs, unde unul era usor aromatizat cu o aroma de portocale, femeile au declarat ca ciorapii parfumati erau clar de o calitate superioara.
Un alt studiu a aratat ca, atunci cand consumatorii cumparau o camera de luat vederi intr-un ambient placut mirositor, ei considerau caracteristicile si calitatea produsului ca fiind superioare acelora dintr-un magazin in care nu mirosea frumos.
.Consumatorii petrec mai mult timp si cheltuiesc mai mult intr-un ambient parfumat.

Atunci cand sunt expusi la un miros placut, cumparatorii au crescut timpul pe care il petrec in magazin cu 26%.
Repondentii unui studiu au clasificat simtul mirosului ca fiind al doilea ca importanta dintre toate cele cinci simturi, atunci cand au fost intrebati pe care dintre simturi se bazeaza atunci cand au de luat o decizie asupra achizitiei unui brand.
Consumatorii isi amintesc de magazinele parfumate mai mult decat de cele fara miros.

Cercetatorii au efectuat un studiu la un cinema din Germania folosind parfum in timpul difuzarii anumitor spoturi publicitare. Dupa ce au iesit din sala, oamenii si-au amintit spoturile parfumate de aproape patru ori mai mult decat de cele neparfumate. Acestu studiu arata eficacitatea pe termen lung a introducerii aromelor intr-o afacere. Clientii isi vor reaminti pentru o lunga perioada de timp experienta pozitiva si, de asemenea, isi pot aduce aminte de marca dumneavoastra atunci cand vor simti parfumuri similare in viata de zi cu zi.
aromatizare magazine, miros magazine, parfum magazine, odorizante spatii comerciale, miros massimo dutti, aroma ambra, aroma scortisoara, aromatizare show room auto, scentlinq glamshops, sisteme de parfumat, miros placut in magazin, parfumuri de aer, parf
Pret fara tva * 450 EUR
TERMEN LIVRARE 4-7 zile **

*Preturile pot suferi modificari datorate schimbarilor neanuntate ale furnizorilor (lichidari de stoc sau majorari). Pentru fiecare produs in parte puteti solicita pe mail detalii si va transmitem pretul actualizat.

**Produsele se aduc pe baza de comanda, iar termenul de livrare variaza in functie disponibilitatea produsului si al cantitatii solicitate in momentul comenzii. Termenul de livrare afisat de 4-7 zile se refera la produse existente in stocul furnizorului in Europa. Daca produsul comandat nu exista pe stoc, va comunicam un termen de livrare.

PRETUL NU INCLUDE TAXA DE TRANSPORT. Livrarea acestor produselor implica un cost de transport international pe care il calculam separat pentru fiecare comanda in parte. Se iau in calcul cantitatea comandata, greutatea coletului si modalitatea de livrare solicitata (transport aerian sau terestru). Pentru comenzi cu volum mic apelam la serviciile unei firme de curierat international (DPD, TNT, DHL, FEDEX) iar pentru comenzi cu un volum mai mare putem negocia transport direct cu o firma de cargo locala. INCERCAM PENTRU FIECARE COMANDA SA OBTINEM CEL MAI BUN PRET DE TRANSPORT SI CU LIVRAREA CAT MAI RAPIDA.

Produse similare